Marcin
Grzelak

trener sprzedaży, obsługi klienta i szkoleń menadżerskich

Od jedenastu lat zawodowo związany z handlem, obsługą klienta, rozwojem osobistym, menadżerskim oraz trenerskim. Zajmował stanowisko kierownicze w międzynarodowej sieci sklepów. Jego odpowiedzialność skupiała się na zarządzaniu grupą liczącą kilkadziesiąt osób. Swoją ponad siedmioletnią przygodę ze szkoleniami rozpoczął w sieci franchisingowej Intermarche. Przeszkolił tam rzesze sprzedawców z zakresu „Profesjonalnej obsługi Klienta”. Koordynował otwarcia w kilkudziesięciu placówkach handlowych. Przeprowadzał konferencje dla kadry managerskiej. Przyczynił się do rozwoju wiedzy i umiejętności przyszłych właścicieli spółek franchisingowych.

Pracował również jako trener wewnętrzny w branży RTV/AGD m.in. tworząc i wdrażając Standard Obsługi Klienta na którym pracuje ponad dwa tysiące sprzedawców. Specjalista z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, szkoleń trenerskich oraz rozwoju osobistego. Koordynator Wielkopolskiego Klubu Trenerów Matrik oraz wielokrotny uczestnik i moderator sal podczas spotkań trenerów w ramach Narzędziowni.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu o specjalności „Organizacja i Kierownictwo” oraz dwóch szkół trenerskich Akademii Trenera Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu oraz Akademii Mistrzów Treningu prowadzonej przez GT Mentor w Krakowie.

Prywatnie, zapalony podróżnik, zafascynowany różnicą kulturową między Europą a Azją oraz ojciec siedmioletniego syna, który jest dla niego największym wyzwaniem trenerskim.